Zakres zadań realizowanych na stanowisku:
1)Prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy;2)Obsługa kancelaryjno-techniczna Urzędu Gminy:
a)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;
b)prowadzenie ewidencji korespondencji;
c)obsługa elektronicznej skrzynki nadawczo-odbiorczej i podawczej Urzędu oraz prowadzenie kancelarii elektronicznej Urzędu;
d)prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą korespondencją;
e)wykonywanie czynności urzędowych (potwierdzanie kopii dokumentów z oryginałami);
f)sprawowanie nadzoru nad pieczęciami urzędowymi (zakup, ewidencja i brakowanie pieczęci),
g)prowadzenie rejestrów:
h)prowadzenie spraw z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników;
i)obsługa kancelaryjno-techniczna w zakresie szkoleń;
3)Bieżąca obsługa mieszkańców:
a)udzielanie informacji o stanowiskach pracy, w zakresie załatwianych spraw, lokalizacji i numerach kontaktowych;
b)przyjmowanie interesantów i ich obsługa;
4)Planowanie i organizacja zaopatrzenia Urzędu w środki i materiały biurowe oraz środki czystości; prowadzenie magazynu materiałów biurowych i biurowo-eksploatacyjnych;
5)Przygotowywanie rozliczeń finansowych objętych zakresem czynności oraz współpraca w tym zakresie z Referatem Finansowym.
6)Bieżąca kontrola faktur poczty polskiej za wysyłaną korespondencję;
7)Nadzór nad eksploatacją kserokopiarki;
8)Koordynator przesyłania zbiorów statystycznych;
9)Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych:
a)Gromadzenie i archiwizowanie dokumentów związanych z działalnością Komisji Socjalnej i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
b)uczestniczenie w pracach Komisji Socjalnej;c)przygotowywanie informacji i sprawozdań związanych z funkcjonowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
10)Prowadzenie spraw w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie:
a)okresowa analiza stanu bhp;
b)rejestracja, kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy.