Zakres zadań realizowanych na stanowisku:
1)W zakresie dowodów osobistych:
a)prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji w sprawie przyjmowanych wniosków owydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość;
b)rejestrowanie wniosków, przetwarzanie danych w formie elektronicznej i wydawaniedowodów osobistych oraz współpraca z Urzędem Stanu Cywilnego;
c)prowadzenie ewidencji dokumentów tożsamości;d)współpraca z organami właściwymi w sprawie użytkowania sprzętu w zakresie dokumentów tożsamości;
2)Realizacja zadań w zakresie pozyskiwania środków z Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych w szczególności:
a)inicjowanie, pozyskiwanie, koordynacja i monitorowanie programów pomocy zagranicznej i krajowej;
b)programowanie wykorzystania środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych i własnych, w tym przygotowanie Gminy do pozyskiwania funduszy strukturalnych;
c)utrzymywanie kontaktów i prowadzenie negocjacji z przedstawicielami organizacji międzynarodowych, krajowych, rządowych oraz pozarządowych w ramach udzielonych upoważnień;
d)współdziałanie w ramach udzielonego upoważnienia z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie wsp61nych przedsięwzięć;
e)przygotowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej oraz innych dokumentów (np.: umowy, harmonogramy, sprawozdania);
f)prowadzenie ewidencji projektów gminnych współfinansowanych ze środków UE;
g)monitoring wszystkich przedsięwzięć finansowanych przez gminę przy udziale środków pochodzących z UE;
h)prowadzenie bazy informacyjnej o funduszach Unii Europejskiej;
i)informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwości pozyskania środków na zadania realizowane w ramach ich działalności, pomoc przy opracowywaniu wniosków o dofinansowanie.